Vzdálené připojení technika k vašemu počítači:
Začneme odkazem ke stažení:
Stažený software si uložte naoříklad na plochu pro pozdější použití nebo ho spusťte.
![](https://www.1001.cz/wp-content/uploads/2019/05/obrazek-2.png)
Přečtěte si a přijměte podmínky.
![](https://www.1001.cz/wp-content/uploads/2019/05/obrazek-3.png)
Zavolejte nám, aktuální informace a telefonní čísla naleznete v sekci:
Potíže a řešení:
Příčina: Objeví se mi toto upozornění:
![](https://www.1001.cz/wp-content/uploads/2019/05/obrazek.png)
Řešení: Vypněte již spuštěnou verzi programu TeamViewer. V pravo dole v systémové liště máte šipku nahoru, klikněte na ni a najděte modrou ikonu dle obrázku. Na tu klikněte PRAVÝM tlačítkem myši a dejte „Ukončit program TeamViewer“ a znovu spusťte náš stažený software. Nevíte-li si rady, pokračujte od začátku.
![](https://www.1001.cz/wp-content/uploads/2019/05/obrazek-1.png)
Příčina: Nenapíše se mi ID dle obrázku
![](https://www.1001.cz/wp-content/uploads/2019/05/obrazek-4.png)
Řešení: Nejste připojeni k internetu. Zkontrolujte připojení. Zkuste v prohlížeči otevřít www.seznam.cz. Pokud se nenačte, je potřeba nejdříve zprovoznit internet, bez něj se nepřipojíme k Vám. Pokud internet funguje (seznam se zobrazí) je problém pravděpodobně v antivirovém programu (firewallu). Povolte připojení TeamVieweru v nastavení antivirového programu.